Woda, niebo, las...

Na dwa tygodnie opuszczam moje fantastyczne miasto i zamieniam je na Mazurski las. Zabieram ze sobą zaledwie 2 książki. Skromnie, ale wiem, że czasu na więcej nie wygeneruję a dźwigać dodatkowego ciężaru nie ma sensu.
Obóz harcerski ma to do siebie, że dzień maksymalnie wypełniony jest zajęciami, wieczorem wszyscy padają na pyszczki, zwłaszcza gdy te zajęcia prowadzą :)

Po powrocie czeka mnie wprowadzanie planów w życie: czytanie, powtarzanie i przyswajanie łaciny (ku mojej rozpaczy jedyna ocena poniżej 4,5 w moim indeksie! O zgrozo!) oraz odświeżanie rosyjskiego w związku z podjęciem studiów na kierunku wschodoznawstwo (co prawda nie wiem jeszcze jak pogodzę ze sobą dwa, zupełnie różne, kierunki, ale na razie mam wakacje :) ).

Czeka mnie las, woda, czyste niebo, zbiorowe żywienie i brak Internetu, jeśli nie postanowię tam zostać na zawsze to wrócę za dwa tygodnie :)


Komentarze

  1. Przyjemnego odpoczynku:))
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłych chwil relaksu na świeżym powietrzu... też chciałbym wyjechać gdzieś na wakacje, ale na razie nie ma funduszy.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku :D

    Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pewnie nie zdążysz tego przeczytać przed wyjazdem, ale życzę świetnie spędzonego czasu i wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanego wyjazdu ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu i wspaniałych wspomnień!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz