Opis polskiej świni i inne kwiatki

Tym razem to nie tytuł książki (choć chwytliwy!).

Z reguły pod nagłówkiem "Wyszukiwane słowa kluczowe" znajdują się frazy zawierające tytuł książki, nazwisko autora, tematykę, dział jakieś dziedziny.

Ale. Zdarzają się też dość dziwne sformułowania. Przyznam, że niewiele ich znalazłam w swojej statystyce, mimo wszystko podzielę się nimi z szerszą publicznością :)

opis polskiej świni - dobrze wyglądałby na okładce z dopiskiem: portret psychologiczny polityka znad Wisły
dzieci chorobliwie ambitne - to na pewno nie o mnie, więc poszukiwacz informacji musiał się zawieść przeglądając zawartość tej strony
brak spowiednika - to jest już problem poważny, niestety z racji bycia kobietą nie zaradzę
Joseph Murphy o małżenstwach bezdzietnych z wyboru - z ciekawości aż wrzuciłam w Google i z przykrością muszę stwierdzić, że niewiele można o tym znaleźć informacji
streszczenie dokumentacyjne - tę frazę darzę szczególnym sentymentem, mimo, że jest całkiem zwyczajna :)

Z niecierpliwością czekam na kolejne skojarzenia Googla i innych wyszukiwarek. Ciekawe kogo jeszcze i z jakim problemem wyprowadzą na manowce, sprowadzając do mojego bloga :)


Komentarze

  1. Mnie też zaskoczyły pewne pozycje w statystykach - można się nieźle zdziwić, choć pewnie nie tak, jak skierowany na bloga pechowiec, który szukał u mnie porad jak zdobyć papiery mistrzowskie na cukiernika lub jak założyć pensjonat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja u siebie takich kwiatków jakoś nie znajduję. Zadziwia mnie jednak jak wiele błędów ludzie robią wprowadzając hasło w google. Przez jakiś czas obserwowałam mnóstwo odmian nazwiska bin Laden np. bni Laden czy bin Ladn, albo bin aden itd. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz